پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 

 

 



ایلام - فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی استان به عنوان پشتیبان و پشتوانه نیروهای محیط زیست و محیط‌بانان آماده هر گونه همکاری با مجموعه حفاظت محیط زیست است.

سردار دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان حفاظت محیط زیست استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست اظهار داشت: حفظ سلامت محیط زیست انسانی و طبیعی به عنوان یک مقوله مهم و حیاتی، وظیفه ای همگانی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام به فعالیت های متنوع محیط زیست در عرصه های طبیعی، صنعتی و شهری اشاره کرد و افزود: در این راستا نیروی انتظامی بیشتر از گذشته آماده هرگونه همکاری با محیط زیست برای حفظ محیط زیست و زیستگاه ها است.

سردار القاصی مهر یادآور شد: هفته محیط زیست فرصتی ارزنده و مناسب برای اشاعه فرهنگ غنی حراست و حفاظت از محیط زیست و طبیعت است که هرگونه آسیب دیدن این انفال الهی جبران ناپذیر خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام به جانفشانی شهدای محیط زیست اشاره کرد و ادامه داد: تقدیم ۱۴۳ شهید این عرصه، نشان از تلاش و مجاهدت سبزپوشان محیط زیست در حفاظت و پاسداری از محیط زیست در برابر متجاوزان حریم طبیعت و حیات وحش دارد.

وی با اشاره به فعالیت های متنوع محیط زیست در عرصه های طبیعی، صنعتی و شهری اظهار داشت: نیروی انتظامی استان آماده هرگونه همکاری شبانه روزی با مجموعه حفاظت محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام نیز در این دیدار گفت: در تمام عرصه های زیستی اعم از طبیعی و انسانی، به سازمان حفاظت محیط زیست مسوولیت هایی محول شده است که تعدد این وظایف، باعث شده بدون همکاری سایر بخش ها و دستگاه ها، نیل به موفقیت ممکن نباشد.

غلامرضا ابدالی اظهار داشت: فعالیت های این اداره کل گسترده است که از جمله حوزه های مختلف زیست محیطی، مدیریت پسماند و نظارت بر فعالیت واحدهای صنعتی استان است.

وی ضمن تقدیر بابت همکاری ها و هم افزایی های مشترک بخش های مختلف نیروی انتظامی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام افزود: همکاری نیروی انتظامی با یگان حفاظت محیط زیست در دستگیری متخلفین محیط زیستی، ستودنی و ارزشمند است.

به گزارش ایرنا، در این دیدار، چند تن از معاونت های نیروی انتظامی، فرمانده خود را همراهی کردند.

از ۱۶ تا ۲۲ خرداد به نام هفته ملی محیط زیست نامگذاری شده است.

از گستره ۲ میلیون هکتاری استان ایلام یک میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار آن را اراضی طبیعی تشکیل داده و اراضی تحت حفاظت محیط زیست استان ایلام ۱۴۳ هزار هکتار است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group