پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

ایلام - معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: با توجه به کمبود اتوبوس در پایانه مسافربری شهر ایلام، تصمیمات مقتضی اتخاذ و اتوبوس لازم برای انتقال مسافران در اسرع وقت مهیا شد.

محمدسبحان حسنی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تعدادی از اتوبوس های پایانه مسافری شهر ایلام برای انتقال زوار اقدام به حضور در مرز مهران کردند که این موضوع سریعا پیگیری و دستورات لازم نیز در این راستا صادر و مقرر شد در اسرع وقت این اتوبوس ها راهی پایانه مسافری شهر ایلام شوند.

وی افزود: با توجه به موج بازگشت زوار عتبات عالیات هیچ مشکلی برای انتقال زائرانی که از مرز مهران وارد کشور و قصد عزیمت به محل سکونت خود را دارند، نیست و اتوبوس به میزان لازم در پایانه مستقر است و آماده انتقال زائران به مبدا هستند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: تمهیدات لازم برای تأمین اتوبوس برای انتقال زائران در مرز مهران و مسافران مرکز استان در پایانه مسافربری شهر ایلام اتخاذ شده است.

حسنی اضافه کرد: امروز نیز از زیرساخت های اربعین پایانه مرزی شهید سلیمانی در مهران، مساجد ورودی شهر ایلام و همچنین پایانه مسافربری بازدید و کمبودها و مشکلات احصا و اسرع وقت پیگیری خواهد شد./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group