پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 

 

 

 



ایلام - نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای عملیات اجرایی فاز دوم چهار بانده کردن دهلران ایلام به اندیمشک خوزستان ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

بهزاد علیزاده روز پنجشنبه در حاشیه سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به دهلران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:
فاز دوم این مسیر ۱۸ کیلومتر است که ۳۰۰ میلیارد ریال تامین آن شده و رایزنی ها برای تامین مابقی این اعتبار نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به اجرای ۱۰ کیلومتر از ۱۲ کیلومتر فاز اول این پروژه اظهار داشت: برای این ۱۰ کیلومتر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و رایزنی برای تکمیل ۲ کیلومتر باقی مانده نیز ادامه دارد و به طور قطع تکمیل خواهد شد.

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی به بحث اتصال خط ریلی ایلام از طریق اندیمشک هم اشاره کرد و یادآور شد: با حضور استاندار ایلام در دیدار با وزیر نیرو روی این پروژه تاکید شد و و در صورتجلسه این سفر نیز آورده می شود.

علیزاده گفت: در این سفر همچنین موضوعات سدهای میمه،سیکان و ورگر و بحث رفع مشکلات اینترنت در مناطقی که نیاز است بررسی و پیگیری خواهد شد.

سارا فلاحی دیگر نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بررسی میدانی مشکلات استان در حوزه های مختلف و پیگیری آنها از نایب رییس مجلس دعوت شد با تیمی از دولت که بصورت عملیاتی به مشکلات استان بپردازیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با دیدگاه عملیاتی نایب رییس مجلس نتیجه ای برای توسعه استان گرفته شود.

وی افزود: این سفرها صرفا برای بازدید از پروژه ها و عکس گرفتن نیست بلکه تمامی مصوبات این سفرها پیگیری می شوند و حتما در مرکز از طریق وزارت خانه های مربوطه بصورت جدی پیگیری می شود تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام را در استان تکمیل کنیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی امروز پنجشنبه در سفری یک روزه وارد استان ایلام شد.

بازدید از پروژه های شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و شرکت در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از مهمترین برنامه های سفر علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group