پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 



ایلام- استاندار ایلام با اشاره به واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی ایلام که به خانه باغ تبدیل شدند، افزود: نه تنها هیچگونه خدماتی به این واحدها ارائه نمی شود بلکه به مراجع قضایی نیز معرفی می شوند.

حسن بهرام نیا روز دوشنبه در بازدید سرزده از چندین واحد تولیدی شهرک صنعتی ایلام و یک واحد صنعتی که به خانه باغ تغییر کاربری داده بود، اظهار داشت: طرح اقامه دعوی باید از واحدهای تغییر کاربری داده شده به خانه باغ اجرا شود.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی که به خانه باغ تغییر کاربری داده شده اند در واقع بصورت شفاف نقض قانون کرده‌ و تولید هم ندارد که ما هم برای اجرای قانون خدمات دهی به آنان نخواهیم داشت.

استاندار ایلام ادامه داد: واحدهایی که راکد و غیر فعال هستند، آب و برق و گاز و دیگر خدمات به آنان قطع می‌شود و از طریق مراجع قضایی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

به گفته بهرام نیا در حال حاضر پنج مورد خانه باغ در شهرک صنعتی است که هیچگونه خدماتی به آنان ارائه نمی شود.

‌طرح توسعه واحد تولیدی پردیس ظرف ۶ ماه آینده آغاز شود

استاندار ایلام در ادامه برنامه های خود در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی پرریس واقع در شهرک صنعتی ایلام خواستار حمایت هم جانبه دستگاه اجرایی استان از تولید شد و گفت: انتظار است ظرف ۶ ماه شرکت تولیدی صنعتی پردیس ایلام فاز توسعه خود را آغاز کند.

بهرام نیا در ادامه گفت: لازم است برنامه توسعه طبق زمانبندی ارائه شود تا شاهد افزایش اشتغالزایی در این واحد باشیم.

وی در ادامه یکی از سیاست‌های مهم دولت را حمایت از تولید عنوان کرد و یادآور شد: در این زمینه درب اتاق استاندار و مدیران برای رفع موانع تولید بروی تولید کنندگان باز است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه یک سوم واحدهای صنعتی شهرک صنعتی ایلام غیر فعال است، اظهار داشت: باید تمام تلاش و اهتمام ما بر رفع موانع پیش روی تولید باشد تا شاهد افزایش تولید و اشتغالزایی این مجموعه مهم باشیم./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group