پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

ایلام - معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بیشترین سهم اعتبارات اربعین امسال به استان ایلام اختصاص یافته که روز گذشته برخی از آن ابلاغ شده است.

محمد تیموری روز چهارشنبه در آیین ‌تودیع و معارفه مدیران کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار داشت: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه های خدمات‌رسان جاده‌ای‌ با هدف کلی تردد ایمن و روان همواره تلاش دارد تا ضمن تلاش شبانه‌روزی راهداران در امر خدمات‌رسان عملکرد حوزه‌های مختلف خود را تحلیل و در راستای ارایه خدمات مطلوب‌تر گام بردارد.

وی از راه اندازی ستاد تخلیه بنادر در ایام کرونا خبر داد و افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخش حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین سال های گذشته با تمام‌ توان خدمات دهی مناسب را جهت رفاه حال مسافران و زاعران انجام داده است.

وی اضافه کرد: همکاران ما در استان ایلام خادم حسین(ع) بوده و در ایام اربعین شاید بیشترین تجلی در پایانه مهران هستیم.

تیموری با بیان اینکه در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش جاده جابجایی و مسافر کالا بر عهده ما است، گفت: به دلیل وجود تحریم های ظالمانه که در بخش ریلی و هوایی اعمال شده است، در کشور ۹٠ درصد جابجایی کالا و مسافر از طریق جاده ها انجام می شود.

معاونت برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بیان کرد: این مهم توسط ۶۱٠ هزار راننده حرفه ای دارای کارت هوشمند، بیش از ۷ هزار شرکت حمل و نقل داخلی کالا و مسافر، ۴۵٠ هزار ناوگانی که مالکیت آنها با بخش خصوصی است مدیریت می شود.

وی ادامه داد: در بخش حمل و نقل کالا سالانه بیش از ۵٠٠ میلیون کالا جابجا می شود، در ایام کرونا که خیلی از کشورها درگیر کمبود کالاهای اساسی بودند. با تلاش همین رانندگان و بخش خصوصی ما تقریبا ستاد تخلیه بنادر به راه انداخته شد و کالاهای مورد نیاز در کمترین زمان ممکن به دورترین نقاط کشور حمل شد.

تیموری بیان داشت: در ایام اربعین بخش حمل و نقل مسافر که حدود ۱۴ هزار اتوبوس می باشد در راستای خدمات رسانی به زائران عتبات بسیج می شوند.

وی عنوان کرد: در بخش راهداری ۲۱ هزار نفر پرسنل با ۱۴ هزار ماشین الات سبک و سنگین در طول ۲۲۱ هزار کیلومتر راه مشغول فعالیت هستند.

معاونت برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بیان داشت: به دلیل نزدیکی مرز مهران به کشور عراق و با توجه به پیش بینی حضور چند برابری زائران حسینی نسبت به سال ۹۷ در ایلام، بیشترین سهم اعتبارات اربعین امسال به این استان اختصاص یافت که روز گذشته برخی از این اعتبارات ابلاغ شده است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group