پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 

 



ایلام - فرماندار ویژه دهلران گفت: خدمات و اقدامات دولت و پیگیری های استاندار باعث شده آهنگ توسعه در این شهرستان با سرعت بیشتری دنبال شود.

لطیف صادقی روز یکشنبه در دیدار با مردم روستاهای دشت عباس به همراه نماینده مجلس و جمعی از مدیران شهرستان اظهار داشت: دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان با جدیت و با هم افزایی نمایندگان مجلس در مسیر خدمت به مردم از همه ظرفیت ها استفاده می کنند تا شاهد رفع مشکلات و تسریع در خدمت رسانی به مردم باشیم.

وی به خدمات ، اقدامات و برنامه های دولت برای توسعه متوازن منطقه اشاره کرد و افزود: امروز آهنگ توسعه در دهلران سرعت گرفته و شاهد ارتقا خدمات به مردم و بویژه در مناظق روستایی هستیم.

فرماندار ویژه دهلران به مجموعه اقدامات در حوزه راه های شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: دیپلماسی فعال و هوشمندانه استاندار در حوزه بهره گیری از مرز نویدبخش گشایش مرزهای چند گانه در استان برای رونق اقتصادی و معیشت و اشتغال مردم است.

صادقی تاکید کرد: امروز دهلران یک گارگاه بزرگ سازندگی است چراکه پروژه های عمرانی فعال هستند و این نویدبخش آینده درخشان برای شهرستان است.

وی به سرمایه گذاری های دولت در حوزه نفت و گاز و کشاورزی و آب و خاک دهلران اشاره و اضافه کرد: این سرمایه گذاری ها موجب تحول در تولید و اشتغال در شهرستان می شوند.

فرماندار ویژه دهلران کارنامه خدمات و اقدامات دولت در این مدت را مثبت ، روبه رشد و قابل دفاع دانست و افزود: دولت مصمم به رفع محرومیت در روستاهاست و امروز می بینیم دامنه خدمات به دورترین روستاها کشیده شده و شاهد تسریع در خدمت به روستاها و مهاجرت معکوس هستیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group