پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

 

ایلام - استاندار ایلام گفت: ۱۶۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور، متمم سفر رییس جمهور و همچنین سفر به شهرستان بدره اختصاص یافت.

حسن بهرام نیا روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان بدره افزود: رهآورد سفر رییس جمهوری به استان ایلام برای شهرستان بدره ۱۴۱ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین از ۸۰۰ میلیارد تومان متمم سفر رییس جمهور ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز زیرساخت های این شهرستان اختصاص یافت.

استاندار ایلام اضافه کرد: ۹ میلیارد برای مصوبه سفر امروز به شهرستان اختصاص یافته که برای طرح زیرساخت های گردشگری کلم و دربند سه میلیارد، توسعه زیرساخت های شهری شهرستان ۱.۵ میلیارد، ایجاد پارک بانوان ۱.۵ میلیارد و جاده عشایری زرانگوش و گچ کوبان ۲ میلیارد و امورات فرهنگی یک میلیارد تومان بود.

 

۹۰۰ تن نهاده دامی برای ایلام تامین شده است

بهرام نیا با اشاره به تامین دام عشایر گفت: تاکنون ۲ هزار تن نهاده دامی بین دامداران توزیع شده است و با رایزنی های انجام شده برنامه داریم ۹۰۰ تن دیگر توزیع کنیم.

وی اضافه کرد: برای خدمات رسانی بیشتر سه میلیارد تومان تسهیلات با سود ۱۰ درصد به عشایر استان اختصاص یافته است.

استاندار ایلام با اشاره به ضرورت احداث بیمارستان در بدره با قدردانی از تلاش نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس گفت: مجوز ماده ۲۳ اخذ شده و در اعتبارات جاری ۵۰ میلیارد تومان و ۱۲ میلیارد تومان نیز از اعتبارات سفر رییس جمهوری برای آن اختصاص یافته است.

بهرام نیا تاکید کرد: بدره دارای ظرفیت های بالایی است که بخشی اعظمی از ظرفیت های این شهرستان بالفعل نشده است.

وی تصریح کرد: در قالب بوم گردی و ایجاد سایت گردشگری بنا داریم اقدامات خوبی برای ایجاد اشتغال انجام دهیم‌.

استاندار ایلام اضافه کرد: منطقه گردشگری نظیر کلم و مناطق زیادی در این شهرستان وجود دارد که ظرفیت های آنان شناسایی و بالفعل خواهد شد.

 

۱۳۹ واحد مسکن ملی در بدره باید احداث شود

استاندار ایلام گفت: طی چهار سال با اطلاع رسانی اصحاب رسانه باید ۱۳۹ واحد مسکن ملی در بدره احداث شود.

وی افزود: سالی ۳۴ واحد و در مجموع طی چهار سال ۱۳۹ واحد مسکن ملی در شهرستان بدره باید ساخته شود.

بهرام نیا تاکید کرد: از مجموع ۱۳۹ واحد کار ۴۰ واحد به مرحله تایید نهایی رسیده که نیاز است در تربیون نماز جمعه و فضای مجازی در این راستا فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به مزایای طرح مسکن ملی گفت: در این طرح ۵۰ درصد هزینه نقشه و برای صدور پروانه ۳۰ درصد و همچنین زمین رایگان و ۳۰۰ میلیون تومان بصورت ۲۰ ساله پرداخت می شود./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group