پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 



ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه میزان مراجعه مردم به نهادهای حمایتی زیاد است، گفت: در چنین شرایطی عدالت در ارائه خدمات از ضروت‌های مهم دستگاههای حمایتی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد ایلام بیان کرد: شرایط اقتصادی امروز جامعه نوع نیازهای مردم را متنوع و متغییر و توقع مردم از نهادهای حمایتی را بیشتر کرده است.

وی تاکید کرد: در این زمینه نیاز به برنامه‌ریزی برای خدمت به مردم بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به موضوع ضرورت ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه بویژه فریضه زکات اشاره کرد و گفت: در این زمینه هم تبلیغات محیطی و رسانه‌ای و تبلیغات میدانی به منظور جذب مشارکت مردم بسیار اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با عنوان اینکه مردم ایلام در نوعدوستی و سخاوتمندی شهره بوده و سابقه درخشانی دارند، تصریح کرد: امروزه نیز در شرایط دشوار اقتصادی مردم استان به خوبی در حال پس دادن چنین آزمونی هستند.

 

تشریح برنامه‌های جهادی کمیته امداد ایلام در زمینه‌ اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این دیدار بخشی از برنامه‌های این نهاد در زمینه های اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی به نیازمندان را تشریح کرد.

رضا طاهری گفت: یک از برنامه های مهم امداد در راستای توانمندسازی خانواده ها اشتغال آفرینی بوده که امسال اعتبارات در نظر گرفته شده برای اشتغال دو بر ابر پارسال و برای ایجاد بیش از هشت هزار فرصت شغلی است.

وی به برنامه های مسکن کمیته امداد اشاره کرد و افزود: سال گذشته در یک برنامه جهادی ۲۴ هزار خدمت مسکن در زمینه های ساخت،تعمیرات،سرویس بهداشتی و دیگر امورات جانبی مسکن به نیازمندان ارائه شد و امسال هم چنین برنامه هایی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به حمایت این نهاد در زمینه ازدواج مددجویان گفت: سال گذشته علاوه بر خدمات آموزشی به ۹۷۰ زوج نیازمند با همکاری خیرین و دستگاههای دیگر کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شد.

به گفته طاهری، پرداخت ۴۵ میلیارد تومان وام قرض الحسنه کارگشایی به هفت هزار خانواده نیازمند، توزیع سه هزار قلم لوازم خانگی و منزل،خدمات فرهنگی و درمانی متنوع و راه اندازی سامانه امداد هوشمند به منظور تسهیل خدمت رسانی به نیازمندان از جمله دیگر خدمات برجسته این نهاد به نیازمندان در سال گذشته بوده است.

۷۰هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group