پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

 

ایلام - رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه انقلاب اسلامی گفت: افزون بر سه هزار و ۳۰۰ گروه جهادی با استقرار در بیش از ۷۰۰ ایستگاه صلواتی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

سردار محمد زهرایی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ جهادگران حسینی استان ایلام اظهار داشت: گروه های جهادی همانگونه که در سیل، زلزله، کرونا، محرومیت زدایی و صحنه های دیگر حضوری پررنگ و موثر داشته اند، امروز نیز در کنگره بزرگ اربعین حسینی خادم و خدمت رسان زائران هستند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی تکمیل کننده نهضت عاشوراست و کار به ظاهر ناتمام قیام کربلا را تکمیل کرد و صادرکننده شعله عشق به امام حسین (ع) در تمام ممالک دنیا شد.

سردار زهرایی ادامه داد: اربعین حسینی یکی از مهمترین پیام های انقلاب اسلامی است چرا که این کنگره بزرگ استمرار پاسداشت نهضت خونین عاشورا و مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ باب منزل برای محرومان، پنج هزار و ۴۰۰ طرح خدماتی در حوزه های کشاورزی و آبرسانی در مناطق روستایی و ارائه ۴۴ نوع خدمت در بخش های گوناگون به مناسبت ۴۴ سالگی انقلاب و در راستای کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام از جمله خدمات گروه های جهادی در استان ایلام بوده است.

سردار جمال شاکرمی افزود: ۲۸ قرارگاه گروه های جهادی در استان ایلام در حوزه های مختلف چون قرارگاه های محرومیت زدایی، درمانی و رسانه فعال و در همه صحنه ها حضور دارند.

وی ادامه داد: ۱۵۰ هزار نفر روز جهادگر بکارگیری شده است که به تناسب موضوعات از جمله سیل، آتش سوزی، کرونا، اربعین، زلزله، محرومیت زدایی و موارد دیگر مشارکت می کنند و جهادگران آغازگر حرکت ها و موضوعات کلان هستند.

شاکرمی به موضوع اربعین اشاره کرد و و یادآور شد: ایلام به عنوان پایتخت خادمین زائران اربعین حسینی شناخته شده و همه استان برای این کنگره جهادگرانه پای کار هستند و ایلام به واسطه کنگره بزرگ اربعین به نگاه ویژه مسوولان نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه و سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان و جمع زیادی از فعالان گروه های جهادی استان ایلام برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group