پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

  

 

 

 

ایلام - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پنج بیمارستان صحرایی در مرز مهران به صورت شبانه روزی به زائران خدمات ارائه می دهد.

دکتر بهرام عین الهی روز شنبه در پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به گرمای هوا، همکاران ما نزدیک به ۱۰ روز است که در مرز مهران برای خدمات رسانی به زائرین مستقر شده و امکانات زیادی از نظر اتوبوس آمبولانس، بیمارستان صحرایی در مرزها فراهم کردیم.

وی افزود: بر اساس بررسی ها و بازدیدی که از پایانه مرزی مهران انجام شد همه امکانات موجود و از نظر اقلام دارویی نیز مشکلی وجود ندارد.

وزیر بهداشت بیان کرد: زایران نیز خود باید رعایت کنند و سعی کنند گرمازده نشوند، یعنی حرکت خود را در شب انجام دهند و آب زیاد در طول مسیر پیاده روی بنوشند.

عین اللهی اضافه کرد: اگر زوار گ در طول مسیر خسته شدند سعی کنند در سایه‌ استراحت کنند، این موارد از گرمازدگی جلوگیری می‌کند، اما اگر احساس کردند حال عمومی خوبی ندارند حتماً به مراکز ما مراجعه کنند.

وی ادامه داد: برای برگشت زائران نیز پایگاه‌های بهداشتی در مرز مستقر شده که در بحث بیماری زائران را بررسی می‌کنند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه رییس سازمان اورژانس کشور صبح امروز شنبه به منظور بازدید از مرز مهران با استقبال رسمی جمعی از مدیران کل از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که امروز به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group