پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

 

 

 

 

ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ اربعین به داخل خانه ها کشیده شده است و نسل نوجوان نیز پای کار هستند.

الله نور کریمی تبار در جریان بازدید از موکب های دهلران افزود: حرکات زیبایی در اربعین حسینی (ع) در این شهرستان مشاهده می شود.

وی یادآور شد: در این گرمای هوا نیاز به یخ است و می بینیم که مردم یخ موکب ها را تامین می کنند.

وی افزود: نسل نوجوان در موکب ها پای کار آمدند ومشغول خدمت به زائران هستند و این نوعی فرهنگ سازی برای نسل جدید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مسئولان و مردم بخوبی پای کار هستند و خدمات ارائه می دهند اظهار داشت:امسال با توجه به وضعیت هوا و موج جمعیت زائران پذیرایی از زائران کار سختی است واز اینکه مردم درب خانه های خود را به روی زائران بازکرده اند قدردانی می کنیم.

کریمی تبار با تشکر از مسئولان ومردم ولایت مدار دهلران و کسانی که موکب ها را اداره و خدمت می کنند گفت: از امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران،اصحاب رسانه و خبر و صدا وسیما و کسانی که بصورت گمنام و در پشت صحنه در خدمت زائران هستند نیز قدردانی می شود.

وی از حضور روحانیت در موکب های دهلران و مکان هایی برای برپایی نماز های جماعت در موکب ها هم قدر دانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام گفت:امیدواریم روزی برسد که مرز چیلات هم به روی زائران باز شود تا تراکم زائران در مرز مهران کاهش یابدو ما شرمنده زائرانی نشویم که تا نزدیکی مرز بیایند و موفق به زیارت امام حسین (ع)نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین از پایگاه امداد جاده ای هلال و محل پخت غذای موکب ها در دهلران هم بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمت مردم ولایت مدار دهلران به زائران قرار گرفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group