پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

 

 

 

ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: یک هزار دستگاه اتوبوس و مینی بوس درون و برون شهری با همکاری شرکت های جوان سیر ایثار، آزادگان، حمل و نقل و مجموعه ترابری سپاه تردد زائران را برعهده دارند.

سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل سپاه در طول شبانه روز زائران را از پایانه مرزی به پارکینگ های برکت و اربعین یا داخل شهر مهران و برعکس و دیگر استان های کشور با نرخ مصوب ترابری می کنند.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا ۱۰ دستگاه تانکر آب رسان سیار و سردخانه از سوی سپاه برای تامین آب شرب خنک مورد نیاز هم برای خدمات رسانی به زائران فعال است.

شاکرمی ادامه داد: همچنین ۵۰ ایستگاه صلواتی در پایانه مرزی و دیگر شهرستان های طول مسیر دایر شده است که در طول شبانه روز به زائران خدمات رسانی می کنند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از خدمات سپاه در بحث اسکان و اتراق زائران است که در طول شبانه روز ۲۵۰ هزار نفر زائر در این استراحتگاه های موقت اسکان داده می شوند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۷۰ درصد زائران از مرز مهران تردد می‌کنند.

مهران به واسطه نزدیکی مسافت به عتبات عالیات و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهمترین و اصلی‌ترین گذرگاه زمینی کشور است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group