پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 

 

 

ایلام - وزیر کشور با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر به کشور بازگشته اند، اعلام کرد: هم اکنون تردد در همه مرزهای شش گانه با کشور عراق روان است و زوار به راحتی می توانند بدون هیچ مشکلی به عتبات عالیات مشرف شوند.

احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرز مهران اظهار داشت: خدمات و پذیرایی در مرزها بسیار خوب است و مواکب با تمامی ظرفیت در خدمت رسانی به زوار هستند.

وی افزود: تردد در تمامی مرزهای شش گانه با عراق روان و سهل است و برای عزیزانی که می توانند به عتبات عالیات مشرف شوند فرصت بسیار مناسبی است.

وزیر کشور ادامه داد: هیچ مشکلی در پایانه های مرزی به کشور عراق نداریم و هر کسی می خواهد به عتبات عالیات برود می تواند از مرزهای وارد تعیین شده وارد کشور عراق شود.

وحیدی تاکید کرد: تاکنون افزون بر سه میلیون خروجی و یک میلیون و ۵۰۰ هزار ورودی داشتیم و در مجموع بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در مرزهای کشور با کشور عراق به ثبت رسیده است.

وی در خصوص مشکل اتباع افغانی و پاکستانی در مرز شلمچه که قصد ورود به کشور عراق را داشتند، گفت : مشکل این اتباع با هماهنگی مرزبانی و دولت عراق حل شده و می توانند بدون هیچ مشکلی به عتبات عالیات مشرف شوند.

گفتنی است احمد وحیدی طی یک هفته اخیر برای سومین بار وارد مهران شده و در پایانه مرزی مهران بصورت چهره به چهره و در یک فضای صمیمی با زوار دیدار و گفت و گو کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group