پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

 

ایسنا ایلام- استاندار ایلام با صدور پیامی به شرح زیر از اقشار مختلف مردم و مسوولان این استان برای تلاش و کوشش و همکاری مجدانه در طول خدمت وی و ابراز محبت و عنایت آنان قدردانی و برای همه مردان و زنان این دیار آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی کرد.

قریب ۴ سال حضور در میان مرزداران غیور ایلامی و خدمت به مردمانی که مفتخر به خادمی زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام هستند برای اینجانب سعادتی بس بزرگ بوده و به پاس این لطف بزرگ الهی سجده شکر به جای می آورم.

اینجانب سپاسگزار و قدردان مردمی سترگ هستم که در این مدت با وحدت و همدلی بی بدیل زمینه ساز ایجاد هم افزایی در امور شدند تا با کمک مسئولان دلسوز و متعهد استان شاهد خدمات و دستاوردهای قابل توجه‌ نظام در این دیار باشیم.

ایلام سرزمین حماسه و رزم و فرهنگ و تاریخ است که امروز حرف های زیادی برای گفتن دارد. ایلام در حوزه های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی، اربعین و مرز می تواند بستر توسعه برای کشور باشد و در این مدت تلاش داشته ایم با همراهی کم نظیر مردم و همکاری خوب مسئولان در این مسیر حرکت کنیم که در این راستا می توان به سفر رئیس محترم دولت سیزدهم به استان و اختصاص ۴.۵ میلیارد دلار در این حوزه اشاره داشت.

در این مدت کارهای خوبی انجام شد که همه با هم انجام داده ایم و البته همه این خدمات دستاورد نظام است. تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم عزیز استان بکار بستم ولی ادعایی نداریم و کار ما هم بی نقص نبوده اما سعی داشته ام اگر کاری برای مردم انجام می دهیم از سر وظیفه باشد و منتی بر سر کسی نگذاریم.

عزیزان، امروز آخرین روز کاری من در ایلام بود اما هیچگاه ایلام و لطف و سخاوت و محبت ایلامیان عزیز  را فراموش نخواهم کرد، اینجا با افتخار اعلام می کنم ایلام شهر دوم و خانواده من است.

و حال آنکه اینجانب به عنوان خادمی که در طول سه سال و سه ماه به عنوان معاون سیاسی و امنیتی و قریب ۹ ماه بعنوان استاندار ایلام مورد لطف و عنایت مردم فهیم و شریف و مسئولان دلسوز آن استان عزیز بوده‌، بر خود لازم و واجب می دانم که صمیمانه از الطاف و محبت‌های بیکران اقشار و توده های مختلف مردم قدرشناس، مهمان نواز و بافرهنگ اقصی نقاط استان، مسئولان به ویژه نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حاج آقا کریمی تبار و حاج آقا لطفی، نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، استانداران سابق استان آقایان مروارید و سلیمانی دشتکی، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی دوره های دهم و یازدهم، اعضای محترم شورای تأمین و شورای اداری، ائمه محترم جمعه، مسئولان محترم دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران، مجموعه دستگاه قضا، فرمانداران، شهرداران، صداوسیما، اصحاب رسانه، هنرمندان، نخبگان، گروه‌های مختلف سیاسی، اصناف، سمن ها و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

در پایان ضمن آرزوی توفیق و عزت و سربلندی از همه شما عزیزان حلالیت می طلبم و اگر قصوری بوده عذرخواهی می کنم و همگان را به خدای بزرگ می‌سپارم

 

 

 

 

 

 

 

@weerair

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group