پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

 

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۶ سوله برای دپو آب در پایانه مرزی مهران تعیین شده است، گفت: امروز و فردا سه فروند هواپیما برای آب پاشی و خنک سازی زائران در مرز مهران فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در ستاد اربعین استان ایلام با حضور سردار شمشیری نماینده ستاد مرکزی اربعین کشور و مجموعه اعضا ستاد در شهر مرزی مهران، اظهار داشت: برای کاهش دمای هوا در پایانه مرزی مهران، دستگاه های خنک کننده، مه پاش و هواپیماهای آب پاش به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: ۱۶ میلیون بطری آب معدنی در مهران ذخیره سازی شده است که خنک سازی و توزیع تدریجی این آب معدنی‌ها باید در دستور کار مسوولان قرار دارد تا زائران با مشکل کمبود آب مواجه نشوند.

استانداردر ادامه گفت: آبسردکن های زیادی در پایانه مرزی مهران نصب شده است که باید با تابلوهای راهنمایی محل این آبسردکن ها برای زائران مشخص شود.

بهرام نیا ادامه داد: توزیع به موقع آب خنک باتوجه به گرمای هوا بین زائران مهم و ضروری است و ۶ سوله در پایانه مرزی مهران برای دپو آب موجود است و اقدام دیروز سپاه استان در توزیع آب خنک بین زائران قابل ارزش است.

و رییس ستاد اربعین استان ایلام از مدیرعامل آب و فاضلاب خواست طی ساعات آینده مشکلات مربوط به پمپ آب پایانه در کمترین زمان ممکن برطرف و راه اندازی شود.

بهرام نیا در ادامه گفت: ۱۷ نقطه پایانه مرزی مهران برای تامین روشنایی و شبکه برق در روز یکشنبه با ترانسفور و تابلو تجهیز شده است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه روزانه باید تعداد غذاهای طبخ شده، تعداد مواکب فعال، تعداد آب توزیع شده ارائه و مشکلات و نیازمندی‌های نیز احصا و به ستاد گزارش شود، اظهار داشت: همه کارها و امور باید به موقع و در سر جای خود انجام شود و در این زمینه وحدت رویه و دوری از موازی کاری حائز اهمیت است.

وی در ادامه خطاب به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: باید سایبان‌های بهرام آباد برای جلوگیری از گرمای هوا نصب و راه اندازی شود و نقاط باقیمانده نیز در اسرع وقت انجام گیرد.

وی همچنین از مدیرکل بازرسی استانداری ایلام خواست تا بر پارکینگ‌ها و میزان هزینه پارکینگ‌ها برای جلوگیری از افزایش کرایه‌ها نظارت کند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: هیچ مدیری حق اجاره پارکینگ تحت مدیریت اداره خود را برای پارک خودروهای زوار و دریافت هزینه در قبال آن را ندارد و با مدیرانی که اینگونه اقدامی را انجام دهند، به شدت برخورد می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group