پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 

 

 

 

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین ۱۴۰۲ و برنامه ریزی دقیق برای برپایی باشکوه آن گفت: پروژه های در دست اجرای اربعین از امروز به صورت هفتگی رصد می شوند.

حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست کارگروه زیربنایی استان ایلام اظهار کرد: از امروز وارد مقوله اربعین می شویم و انتظار می رود مدیران بیشتر پای کار باشند و زمان حضور خود را در استان مدیریت کنند.

وی تاکید کرد: حضور مدیران به صورت میدانی در استان الزامی است ، بویژه مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه زیرساختی حتما حضور داشته و اگر بنا بر ضرورت به خارج از استان سفر می کنند، در اسرع وقت در ایلام حضور یابند.

استاندار ایلام افزود: از امروز هفته ای یکبار به صورت میدانی پروژه های اربعین حسینی با حضور مدیران استانی مورد بازدید قرار خواهد گرفت و باید تا قبل از اربعین حسینی طرح ها و پروژه های زیرساختی استان تکمیل شوند.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات پیش رو در حوزه دام و طیور استان پرداخت و اضافه کرد: نگاه و رویکرد ما باید در راستای فعال کردن مرغداری ها و دامداری های نیمه فعال و راکد در استان باشد.

وی ادامه داد: فعال کردن این واحدها در تقویت زنجیره ارزش، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و صادرات مرغ نقش مهمی دارند.

استاندار ایلام اظهار داشت: ۳۸۰ مرغداری هم اکنون در سطح استان وجود دارد که از این تعداد ۵۷ مرغداری فعال است که این میزان باید به ۱۰۰ واحد فعال مرغداری افزایش یابد.

بهرام نیا با بیان اینکه باید در ایلام به سمت فعال کردن واحدهای مرغداری و دامداری حرکت کنیم، تاکید کرد: استان ایلام یکی از قطب های تولید گوشت مرغ و قرمز در کشور است که در این نشست با ایجاد ۹ واحد مرغداری در سطح استان موافقت شد تا ایلام به جایگاه اصلی خود در تولید گوشت دام و طیور برسد.

به گزارش ایرنا، در این نشست ۲۸ طرح در حوزه های مختلف مرغداری گوشتی، طرح توسعه مرغداری، طرح پرواربندی بره، قطعات بتونی، انبار ضایعات چوبی و فلزی، طرح گلخانه، طرح پرورش ماهیان سردآبی، طرح بسته بندی گیاهان دارویی، طرح گاوداری شیری، قطعات گچی، طرح نمایندگی ایران خودرو و گردشگری و ایرانگردی مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group