ایلام - فرمانده انتظامی ایلام گفت: اتحاد نیروهای مسلح تحت رهنمودهای فرمانده کل قوا همچون خاری در دشمنان نظام و انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری روز دوشنبه در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اتحاد و انسجام سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و در کل نیروهای مسلح بی‌مثال بوده و این تعامل و اتحاد خاری در چشم دشمنان این نیروهای مقدس اسلام و انقلاب است.

وی افزود: با همکاری سپاه و نهادهای امنیتی و پشتوانه دستگاه قضایی و حمایت‌های مردم از نیروی انتظامی، امروز ایلام امن‌ترین استان کشور است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: تعامل سپاه و نیروی انتظامی ناگسستنی است و برای ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این دیدار گفت: با همکاری سپاه و نیروی انتظامی امروز ایلام جزو استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

سردار جمال شاکرمی اضافه کرد: سپاه و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر در راه خدمت به مردم تا آخرین لحظه ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش مردم به خطر بیفتد.

وی یادآور شد: برخورد قاطع نیروهای انتظامی با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین، قانون‌شکنان، غارتگران بیت‌المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی، مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: مهمترین عامل سلامت و اقتدار نیروها، اهتمام فرماندهان به اجرای دقیق قانون و منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا در صیانت از نیروها و سرمایه‌های انسانی و جلب اعتماد و رضایت‌مندی مردم است./ایرنا