پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

 

 


ویرا - به مناسبت هفته کار و کارگر جلسه سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با فرماندهان بسیج کارگری در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.


به‌ گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در این جلسه نورالدین الیاسی سرپرست اداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، از زحمات فرماندهان و مجموعه بسیج کارگری هم در نیروی کارگری و هم در بدنه کارفرمای تقدیر کرد.


وی با بیان این که جنگ امروز ، جنگ اقتصادی است، خاطرنشان کرد: بسیج در این عرصه همچون زمان جنگ تحمیلی می تواند خالق حماسه های زیبایی باشد و در کنار اقتصاد و تولید همپای کارگر و کارفرما به رشد و ترقی کشور کمک کند‌.


الیاسی در بخش دیگری از سخنان خود، به همکاری وسیع بسیج در اجرای طرح‌ کمک‌ های مومنانه در زمان شیوع ویروس کرونا و کمک‌های مردمی در بلایای طبیعی نیز اشاره کرد و گفت: خدمات بسیج حد و مرزی ندارد و گستردگی خدمات متنوع و ماندگار این نهاد در جامعه کاملا روشن است.


وی همچنین با گرامیداشت هفته پیش روی کار و کارگر اظهار داشت: بسیج کارگری همواره در برپائی این آئین در کنار سایر دست اندرکاران اقدامات موثری را خود به جا گذاشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group