پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر اجرای سرمایه گذاری در طرح های زودبازده کمیته امداد در نقاط محروم استان گفت: توانمندسازی افراد کم بضاعت ، مهم ترین راه ریشه کن کردن فقر مطلق است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا روز سه شنبه در ادامه پیگیری‌های خود در مرکز به دیدار رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) رفت و خواسته ها و مطالبات مدد جویان استان را مطرح کرد.

 

وی در این دیدار خواستار توجه و پیگیری کمیته امداد کشور در خصوص تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه کمیته امداد استان، توجه به مسائل و مشکلات مربوط به خشکسالی مددجویان، رفع موانع و حمایت از طرح های دامداری مددجویان و همچنین اجرای طرح تامین مسکن مددجویان استان شد.

 

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که بیش از یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی است، اظهار داشت: در اینجا لازم است از اقدامات ارزشمند کمیته امداد در استان ایلام تشکر کنم و در ادامه خواستار تداوم بیش از پیش این حمایت‌ها هستیم.

 

بهرام نیا یکی از راه های ازبین بردن فقر مطلق در کشور و استان را توانمندسازی افراد کم بضاعت و آسیب پذیر جامعه خواند و گفت: در این راستا کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی می توانند با تمرکز بر نقاط محروم نسبت به اجرای سرمایه گذاری در طرح های زود بازده و کوچک در راستای تقویت بنیه مالی و اقتصادی خانوارهای نیازمند اقدام کنند.

 

در پایان این نشست که مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام نیز حضور داشت، بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کشور ضمن تشکر از دغدغه استاندار ایلام در توجه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه نسبت به درخواست های مطرح شده قول مساعدت و رسیدگی داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group