پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 

 



ایلام - فرماندار ویژه دهلران گفت: با وسایل نقلیه ای که نخاله در حاشیه شهر تخلیه می کنند، بخاطر سالک و به خطر انداختن سلامت مردم برخورد می شود.

لطیف صادقی روز پنجشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی دهلران با موضوع سالک گفت: ریشه کنی سالک در شهرستان با اقدامات لازم دنبال و دستگاه های متولی باید با برنامه و احساس مسئولیت در بحث مبارزه با سالک پای کار باشند.

وی به مخاطره انداختن بهداشت و سلامت عمومی را جرم دانست و افزود: وسایل نقلیه ای که مبادرت به تخلیه نخاله در حاشیه شهر می کنند، باید شناسایی و با آنها برخورد قانونی شود.

فرماندار ویزه دهلران تاکید کرد: دفن درست نخاله های ساختمانی، هرس درختان، جونده کشی، سم پاشی، لانه کوبی، زنده گیری سگ های ولگرد و پاکسازی و نظافت عمومی شهرها، بخش ها و روستاها از دیگر موضوعاتی است که باید به جد در دستور کار قرار گیرد و اقدامات عملی انجام گیرد.

صادقی با اشاره به ۱۵۲ مورد سالک در سال گذشته یادآور شد: پارسال آمار مبتلایان به سالک در شهرستان کاهش 20 درصدی داشته است و مجموع این اقدامات باید منجر به کاهش سالک در دهلران شود.

وی اضافه کرد: طرح برون سپاری کشتارگاه دهلران به بخش خصوصی، ایجاد مکان مناسب در خارج از شهر برای دفن نخاله ها و لایروبی و ساماندهی تصفیه خانه شهر دهلران باید مد نظر باشد.

فرماندار ویزه دهلران تاکید کرد: مصوبات این نشست باید کاربردی و اجرایی باشند و اعضا در اسرع وقت اقدامات لازم و عملیاتی در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: تشکیل کمیته های شناسایی، پاکسازی و نظارت و ارزیابی با عضویت دستگاه از دیگر اقدامات در زمینه مبارزه با سالک است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group