پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 

 



ایلام _ جانشین سپاه پاسداران استان گفت: روایت دقیق و تبیین نقش فداکارانه مردم بخصوص شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس یک تکلیف مهم شرعی و رسالت مهم اجتماعی است.

سرهنگ کرمرضا نصرالهی روز جمعه در جمع پیشکسوتان و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی شهرستان آبدانان اظهار کرد: شهیدان باشرافت در حساس ترین مقطع تاریخ در اقدامی بی بدیل با نثار جان خود از شرف و حیثیت کشور پاسداری نموده و آوازه و عظمت ایران و انقلاب اسلامی را در جهان طنین انداز کردند و امروز تکلیف همه ما تبیین این فداکاری و انتقال آن به نسل جوان است.

وی جمهوری اسلامی ایران را قدرت برتر نظامی منطقه دانست و افزود: قدرت های استکباری جهان در تلاشند تا با ابزار رسانه ای ، توسعه و ترویج شایعه سازی ، سیاه نمائی و دامن زدن به اختلافات قومی و شکاف بین مردم و مسئولین به اهداف نامشروع خود دست یابند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام ایجاد انحراف در ادراک عمومی با استفاده از جنگ های شناختی و ترکیبی را جدیدیدترین راهبرد دشمن اعلام و اضافه کرد: به یُمن مشارکت ممتاز جمعی و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری امروز نظام دفاعی کشور با عبور از سطوح وابسته و مستقل به مرحله بازدارندگی و ضربت متقابل ارتقا یافته و با گسترش عمق استراتژی نظامی از کلیه تنگناهای آسیب زا عبور کرده است.

سرهنگ نصرالهی تقویت مهارت های رسانه ای و توسعه روایتهای دوران افتخارآمیز دفاع مقدس را مهمترین ضرورت امروز ایران عنوان کرد و یادآور شد: اهمیت اقدامات اجتماعی و فعالیت های مومنانه و جهادی آحاد مردم در حوادث طبیعی امروز در تراز مشارکت های فداکارانه دوران جنگ تحمیلی و ماندگار تراز فداکاری های دیروز مردم در دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group