ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۳۶ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۲۴ تردد وسایل نقلیه امسال در جاده‌های این استان ثبت شده است.

سیدزاهدین چشمه‌خاور بیان کرد: از این میزان تردد وسایل نقلیه ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۸۸۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بوده که نسبت به نیمه نخست سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت چهار میلیون و ۱۶۵ هزار و ۵۶۲ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: در این مدت، مسیر چوار - ایلام با ۲ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۳۱۶ تردد و مسیر ایلام - سرابله نیز با یک میلیون و ۹۰۷ هزار و ۵۰۶ پرترددترین محورها بوده است.

چشمه خاور بیان کرد: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه تردد شمار در سطح راه های استان فعال است.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در میان بگذارند./ایرنا