پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 



ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ۷۷۰ نیروی بومی در شرکت گاز (NGL۳۱۰۰) شهرستان دهلران اشتغال دارند.

نورالدین الیاسی روز شنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: یک هزار و ۴۳ نفر در این شرکت شاغل هستند که از این تعداد، ۷۷۰ نفر معادل ۷۴ درصد را نیروهای بومی و ۲۷۳ نفر معادل ۲۶ درصد را نیروهای غیربومی تشکیل می دهند. ‍

وی افزود: سه هزار و ۷۴۹ کارگر در شرکت های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دهلران مشغول بکار هستند که ۲ هزار و ۱۱۴ نفر از این نیروها را نیروهای بومی و یک هزار و ۶۳۵ نفر را نیروهای غیربومی تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ادامه داد: مراکز آموزش فنی و حرفه ای با هماهنگی شرکت ها و پروژه های مستقر در شهرستان باید با نیازسنجی های آموزشی برای جویندگان کار، نسبت به تامین نیروی کار آینده بازار کار دهلران اهتمام ورزند.

الیاسی با بیان اینکه جویندگان دارای مهارت در آینده بهتر جذب بازار کار می شوند، گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های زیربنایی در دهلران، تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران شهری ضروری است و در واقع انباشت سرمایه های کوچک و کمک به توسعه و شتاب بیشتر در دهلران می شود.

وی اضافه کرد: مجموعه ورزشی کارگران سال های متمادی است که هیچ گونه اقدامی بر روی آن انجام نشده و راکد مانده است که با تزریق اعتبار ، در راستای توسعه و سلامت کارگران اقدام مناسبی صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار داشت: تعهد اشتغال شهرستان دهلران در سامانه رصد، یک هزار و ۶۷۳ نفر است که از این تعداد با تجمیع سال ۱۴۰۰ و تا امروز، یک هزار و ۱۷۱ شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

الیاسی در خصوص اشتغال غیر مزدبگیری از طریق پرداخت تسهیلات به متقاضیان کار نیز یادآور شد: برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با مراجعه با دستگاه های اجرایی نسبت به دریافت تسهیلات و اشتغال اقدام کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group