ویرا - دانشجویان رشته شیمی دانشگاه ایلام در مقاطع مختلف تحصیلی شامل دکتری، ارشد و کارشناسی از مجتمع پتروشیمی ایلام بازدید کردند.


این دانشجویان در راستای آشنایی با صنعت پتروشیمی و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با عنوان «راهیان پیشرفت» از واحدهای مختلف شرکت پتروشیمی به ویژه آزمایشگاه و تجهیزات شیمیایی مجتمع بازدید کردند.

مسعود قبادی مدرس دانشگاه و سرپرست آزمایشگاه شیمیایی شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه این دانشجویان در‌ جریان این بازدید‌ها با آینده شغلی خود آشنا می‌شوند گفت:دانشگاه و صنعت دو بال توسعه در هر جامعه‌ای هستند و پتروشیمی نقش بسزایی در کاهش محرومیت در استان و افزایش امید بر عهده دارد.

قبادی با برشمردن دستاوردهای علمی و توانمندی‌های بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور افزود: با تلاش فرزندان بومی استان و کشور محصول استراتژیک DMDS CHAVAR65 برای نخستین بار در ایران در واحد SRU تولید شد.

وی با تشریح فرایند تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام افزود:در این بازدید دانشجویان با انواع محصولات پلیمری تولید شده در این شرکت نیز آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام ، دانشجویان رشته شیمی در مقاطع مختلف از واحدهای شرکت پتروشیمی ایلام بازدید کردند و از نزدیک در جریان فرایند تولید در مجتمع قرار گرفتند.