ایلام - معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه خون های ریخته شده شهدای کرمان ملت را بیدارتر و منسجم تر می کند، گفت: اقدام جنایتکارانه نظام استکباری دامن آنان را خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، «محمدسبحان حسنی» روز یکشنبه در نشست ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک تحول عظیم را در سطح دنیا به وجود آورد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، یک نظام سیاسی مبتنی بر شریعت اسلام ناب محمدی، رای مردم و قانونی اساسی برگرفته از آیات قرآن و سنت اهل بیت(ع) است که در این دنیا و عصر یک تحول جدید را برای به کمال رساندن انسان به وجود آورد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ابراز کرد: کسانی که با این تفکر زاویه داشتند برای مقابله با نظام و انقلاب با تمام ظرفیت به میدان آمدند اما راه به جایی نبردند، این تفکر همچنان ادامه دارد مردم ما همچنان وفادار به آرمان های نظام و انقلاب هستند، ایستاده‌اند.

حسنی با اشاره به اینکه ابعاد مختلف این نظام اسلامی امروز نقاط مختلف جهان را در بر گرفته است، افزود: مسئولان کمیته ها و اعضای کمیته ها هر کدام برنامه های خود را تدوین کرده و اطلاع رسانی کنند.

 

 

 

۲۵ کمیته برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان ایلام تشکیل شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ادامه از تشکیل و فعالیت ۲۵ کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: برای هر چه باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر، همه کمیته‌های ۲۵گانه با انسجام و هماهنگی برنامه‌های خود را تدوین و اجرا کنند.

وی اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسب برای انعکاس و بیان عملکردهای دولت در همه حوزه‌ها است که در راستا نقش کمیته‌های فرهنگی و رسانه بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه همه برنامه ها باید در معرفی انقلاب اسلامی و پیامدهای این انقلاب بایستی تدوین شود، گفت:انسجام و هماهنگی لازم برای برگزاری و اجرای برنامه‌ها، با توجه به تجربیاتی که از سنوات گذشته وجود دارد، مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه، گفت: پیامد این حرکت و اقدام جنایتکارانه، شهادت زنان و کودکان بوده است که قطعا دامن آنها را خواهد گرفت.

حسنی با تاکید بر اینکه این این اقدامات، ناشی از جهل و جهالت آنان دارد و این جهل برای آنان همچنان ادامه دارد، افزود: دشمنان باید بدانند مردم ما بیدارتر و منسجم تر می شود و همواره حضور حداکثری در صحنه های مختلف دارند و این خون های ریخته شده قطعا موجب انسجام بیشتر ملت ما می شود.

در این نشست اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری باشکوه آیین های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بحث و تبادل نظر کردند.

امسال شعار ملی و محوری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی "جشن ملی" "مشارکت قوی" و "آینده روشن" است./ایرنا