پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

 



ایلام - استاندار ایلام گفت: تونل شماره یک محور ایلام - مهران با تلاش شبانه روزی و نظارت دقیق تا اربعین امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در بازدید از تونل شماره یک اربعین در محور ایلام ، مهران به اتفاق معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور اظهار داشت: علاوه بر اعتبارات تعیین شده استانی، اعتبارات سفر رییس جمهور به استان برای تکمیل این تونل اختصاص یافته است.

وی افزود: امروز علاوه بر معاونان وزیر کشور، معاونان عمرانی ۱۳ استان معین اربعین ایلام، از زیرساخت های مرز مهران بازدید خواهند کرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: علاوه بر اعتبارات سفر رییس جمهور به استان، بخشی از ۸۰۰ میلیارد تومان که در دیدار با رییس جمهوری مصوب شد به این پروژه اختصاص یافته است.

بهرام نیا اضافه کرد: تلاش داریم طبق زمانبندی مشخص و با نظارت دقیق این مرتبه تا اربعین به بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا، بازدید از زیرساخت های اربعین در مسیر ایلام به مهران، بازدید از پایانه مرزی مهران و حضور در نشست ستاد اربعین استان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه معاونین وزیر کشور به استان ایلام است.

شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.

مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group