پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 

 

 

🔸سایت ویرا- در گروگانگیری ساختمان اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان ابهاماتی از طرف کارکنانی که به تازه‌گی به هوش آمده‌اند منتشر شده است که لازم است دستگاه دادستانی و دادگستری استان با شفافیت و صراحت ضمن بررسی زوایای مختلف این گروگانگیری تصاویر دوربین‌های مداربسته را در اختیار نمایندگان افکار عمومی قرار دهند.

🔹از آنجایی که فرد گروگانگیر اقدام به خودکشی نموده و حقایق زیادی ناگفته و پنهان مانده است به نظر می‌رسد تنها سرنخی که می‌تواند زوایای جدیدی از نحوه‌ی تیراندازی و انفجار نارنجک در اختیار افکار عمومی قرار دهد همین تصاویر مهم باشد.

🔹یکی از خانواده‌های حادثه دیدگان به ویرا گفت به تازگی‌ این اداره کل اقدام به نصب دوربین مداربسته نموده است و باید تصاویر این دوربین‌ها در اختیار خانواده‌های داغدار و مجروحان قرار گیرد.

🔸معاون امنیتی وزارت کشور در سخنانی امروز اظهار داشت : گروگانگیر دارای سوابق مجرمانه بوده است! .

در صورت صحت این ادعا باید برای بنیاد مستضعفان‌ خون گریست که فردی سابقه‌دار در بین کارکنان بدون گزینش‌های لازم پیش از استخدام جذب شده است .

🔸امیدواریم دستگاه قضایی و در‌ راس آن رئیس کل دادگستری و دادستان ایلام با حساسیت خاصی زوایای نامشخص این گروگانگیری مسلحانه را با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته به افکار عمومی ارائه دهند.

🔸امروز مدیر  این اداره کل نیز عزل شد ؛ این اقدام هرچند مسکن موقتی است اما شخص فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور شخصا باید پاسخگوی مدیران منصوب خود باشد و شنیده‌هایی مطرح است که جناب مدیر کل درب اتاق خود را از داخل قفل نموده و پس از تهدیدهای فراوان گروگانگیر اقدام به بازگشایی درب ننموده است تا این حادثه خونین‌تر باشد.

 

@weerair

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group