ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: شعار اصلی دولت سیزدهم مبارزه با فساد و رانت ، خدمت به محرومان و اجرای عدالت است.

محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران راهداری در مأموریت های محوله افزود: اوج فعالیت زحمت کشان راهداری را در ایام اربعین شاهد بودیم که خالصانه به زوار خدمت رسانی کردند.

وی با بیان اینکه شعار اصلی دولت مبارزه با فساد و رانت و توجه و خدمت به محرومین و اجرای عدالت است، تأکید کرد: در مسیر مبارزه با فساد و خدمت به محرومین موانع و مشکلاتی برای مدیران پاک دست ایجاد می شود و در این راه باید همه‌ داشته های خود حتی آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشت.

معاون سیاسی استاندار ایلام با بیان اینکه چرا باید پروژه ای ۲۰ سال به طول بیانجامد، ادامه داد: فقط فساد و رانت خواری باعث این مشکل خواهد شد و گرنه پروژه‌ای که باید در راستای اشتغال زایی و تولید در زمان مقرر به بهره برداری برسد، چرا باید ۲۰ سال طول بینجامد.

وی با بیان این که افرادی با تطمیع و تهدید با مدیران برخورد می کنند تا به مقاصد خود برسند، ادامه داد: برخی تلاش می کنند با مدیران پاک دست مبارزه کنند و در فضای مجازی برای مسائل بی اساس مدیران را تحت فشار قرار می دهند.

وی تاکید کرد: به خدا توکل کنید و نترسید حتی اگر آبرو را در جایی خدشه دار کنند، شما با خدا و ملت عهد بستید و مهم اشتغال، تولید و معیشت مردم ایلام است.

حسنی با اشاره به تاکیدات استاندار ایلام در خصوص لزوم تعهدات شرکت های نفتی در خصوص پرداخت کامل مالیات، عوارض، حق آلایندگی، افتتاح حساب های بانکی شرکت های فعال و پیمانکاران در استان، افزود: همه این تاکیدات فقط و فقط برای احقاق حق مردم استان است.

وی با تأکید بر این که باید از مدیرانی که برای احقاق حقوق مردم تلاش می کنند، حمایت کنیم، گفت: افرادی که به دنبال تطمیع فسادستیزان هستند در این دولت دیگر راه به جایی نخواهند برد و ما دیگر اجازه نخواهیم داد مدیران مسئله دار وارد دولت شوند و تاوان آن را هم خواهیم داد ، پای آرمان ها، ارزش ها و اعتقادات خود هستیم و دراین مسیر ثابت قدم خواهیم ماند.

حسنی از جریان انقلابی برای حمایت از مدیران پاک دست، اتحاد و همبستگی دعوت کرد و افزود: عزم دولت سیزدهم تلاش برای آرامش و رفاه مردم است و در این راه مشکلات بسیاری وجود خواهد داشت و از جریان انقلابی انتظار دارم هر جا که احساس کرد به ارزش های انقلاب، شهدا و عدالت خواهان ضربه وارد می شود، ورود و حمایت کند و در این راه سکوت جایز نیست.

وی تصریح کرد: برای دفاع از حقوق مردم ایلام، در مقابل باج خواهان و رانت خوارها کوتاه نیامده و با صدای بلند از حق مردم ایلام دفاع و شک نکنید با مفسدان و رانت خواران با قاطعیت مبارزه خواهیم کرد./ایرنا