ایلام - استاندار ایلام گفت: استانداری ایلام در ساخت صحن سرای حضرت معصومه (ص) در کنار شبستان امام رضا (ع) در آستان مقدس امامزاده صالح علی صالح (ع) صالح آباد مهران مشارکت می کند.

حسن بهرام نیا روز شنبه در آیین افتتاح شبستان امام رضا ( ع) صالح آباد مهران با قدردانی از همه کسانی که برای ساخت این شبستان بزرگ کمک کردند، افزود: قشر جوانان باید جذب بقاع متبرکه و شبستان ها شوند و توجه به این اماکن بسیار ضروری است.

وی افزود: امروز دشمن با همه ظرفیت خود از طریق چندین عرصه وارد جنگ با ایران شده است که مقام معظم رهبری از این جنگ بعنوان هجمه فرهنگی یاد کردند.

استاندار ایلام اضافه کرد: امروز کارشناسان انجمن وابسته به صهیونیست ها اعلام کرد که نسخه مبارزه با با کشورهای شیعه با نسخه جنگ با ایران متفاوت است که این مهم قدرت ایران را نمایان می کند.

بهرام نیا تاکید کرد: جنگ از طریق جنگ سرد در مقابل ایران شکست خورد و آنان در حال حاضر از طریق هجمه فرهنگی در جنگ با ایران هستند که یکی از راههای مبارزه با این حربه دشمن توجه به امامزاده ها و بقاع متبرکه است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی فکر می کنند تنها راهی که می توانند بر ملت ایران اسلامی غلبه کنند این است که با بسیج کردن همه امکانات مادی برای رسیدن به اهداف شوم خود، ترویج فرهنگ ابتذال است که در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

گفتنی است، عملیات این شبستان از سال ۹۲ آغاز شده است که امروز فاز اول این طرح با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این پروژه با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع از محل اعتبار نذورات استان مقدس و کمک خیرین و کمک های دولتی به بهره برداری رسیده است./ایرنا