ایلام - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: همه اراضی فاز یک ناحیه صنعتی سیروان به مساحت پنج هکتار به ۲۴ صنعتگر واگذار شد.

موسی حاتمی اظهار داشت: با واگذاری تمامی اراضی فاز یک ناحیه صنعتی سیروان، این ناحیه پیشرو در تحقق شعار سال در صنایع کوچک و متوسط استان ایلام شد.

وی با بیان اینکه این ناحیه دارای زیرساخت‌های مناسب است، افزود: از ۲۴ قرارداد منعقد شده ۲ واحد به بهره‌داری رسیده و مابقی در مرحله دیوار کشی، نصب سوله، تجهیزات می‌باشند.

حاتمی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین، سال جاری را فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دانست و گفت: سیاست این شرکت علاوه بر رونق تولید، ایجاد اشتغال در مناطق دارای ظرفیت می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام عنوان کرد: توجه به افزایش تولید سبب به وجود آمدن پویایی تولید، توسعه صنعت و ایجاد اشتغال پایدار در استان خواهد شد.

حاتمی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی یکی از مهمترین تکیه گاه‌های دولت برای توسعه صنعت در استان‌ها است و در ایلام نیز شرکت استانی با ارایه خدمات نرم افزاری و تهیه زیر ساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در تلاش است زمینه پیشرفت و گسترش صنعت و رفع معضل بیکاری را فراهم آورد.

ناحیه صنعتی سیروان واقع در کیلومتر ۱۵ جاده لومار به ایلام یکی از نواحی صنعتی آینده دار استان است./ایرنا