ایلام - فرمانده دانشگاه امام حسین ( ع ) گفت: شهید علی غیوری زاده الگویی نمونه برای نسل جوان بود و تشریح الگوی شخصیتی این شهید تجلیل از تمامی شهیدان ملکشاهی است.

سردار نعمان غلامی شنبه شب در یادواره شهید علی غیوری زاده و شهدای ملکشاهی افزود: این شهید به نظم بسیار پایبند بود ونماد آراستگی و نظم بود.

وی افزود: نماز در منظومه فکری علی غیوری زاده بسیار پر معنی بود و او همیشه قبل از اذان بیدار می شد و خود را برای نماز آماده کرد.

غلامی ادامه داد: در جغرافیایی قرارگاه امیرالمومنین (ع) هیچ کس شهید علی غیوری زاده را بدون آمادگی و آراستگی تمام ندید و این مهم شخصیت این بزرگوار را از دیگران متمایز می کرد.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) تاکید کرد: شهید علی غیوری زاده فرماندهی بود که یک لحظه از زندگی خود پشت به دشمن نبود و این مهم در تاریخ زندگی او ماندگار شد.

وی با بیان اینکه شهید علی غیوری زاده هیچ وابستگی به دنیا نداشت، گفت: امروز یادواره غیوری شروعی دوباره برای رشد شهرستان ملکشاهی است.

به گزارش ایرنا، یادواره شهید غیوری زاده و شهدای ملکشاهی با حضور استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در شهرستان ملکشاهی برگزار شد./ایرنا