ایلام - استاندار ایلام از فعالیت ماشین آلات راهسازی هشت استان معین در ایلام خبر داد و گفت: هدف فعالیت این استان تکمیل زیرساخت های حوزه راه مسیر اربعین در ایلام طبق زمانبندی تعیین شده است که طی روزهای آینده تعداد این استان ها افزایش می یابد.

حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در دیدار معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه‌ و شهرسازی با عنوان این مطلب که امسال بخش اعظمی از زائران اربعین از مرز مهران به کربلا مشرف می شوند، گفت: در بازگشت زائران از عتبات و عالیات به کشور پیش بینی می شود ۸۰ درصد از زائران از مرز مهران وارد کشور شوند.

استاندار ایلام یادآور شد: باید با کمک همه دستگاه ها و سازمان ها خدمات شایسته ای به زائران عتبات عالیات ارائه کنیم.

وی افزود: تسریع در تکمیل پروژه های حوزه راه بویژه در پروژه های حوزه اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

بهرام نیا تاکید کرد: به دلیل فعال شدن بسیاری از پروژه های حوزه راه و شهرسازی و راهداری، ایلام به کارگاه سازندگی و عمرانی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: برنامه داریم با اعتبارات متمرکز و رایزنی هیچ وقفه ای در عملیات عمرانی پروژه ایجاد نشود و پروژه عمرانی و راهسازی در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری استان گفت: نخستین مدیری که در استان در دولت سیزدهم ابقا شد آقای بهادری مدیرکل راه و شهرسازی بود.

استاندار ایلام همچنین با قدردانی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از زمان حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جدید در ایلام بصورت مشارکتی ۴۰۰ میلیارد تومان با سازمان راهداری انعقاد قرار داشتیم.

محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راههای وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری استاندار ایلام برای تکمیل طرح های و پروژه های نیمه تمام استان گفت: وزارت راه و شهرسازی نیز در حد امکان اعتبارات لازم را برای پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان اختصاص خواهد داد./ایرنا