ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی حوزه آسیب های اجتماعی ایلام را مورد توجه و حمایت بیشتری قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از چالش های پیش روی جامعه بانوان استان، زنان تحصیلکرده است که انتظار دارند متناسب با توانمندی های که دارند از ظرفیت آنان استفاده شود.

وی افزود: فعالیت و تصمیم سازی فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی نقش موثری در برنامه ها و فعالیت های حوزه بانوان کشور دارند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: نیاز است فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در حوزه آسیب های اجتماعی، استان ایلام را مورد توجه و حمایت بیشتری قرار دهند.

وی یادآور شد: هزینه های ناباروری و درمان آن برای زوج های جوان به ویژه استان ایلام بسیار سنگین است و لازم است خدمات ویژه ای به این قشر ارایه شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در صدا و سیما و رسانه ها باید به کرامت و منزلت زنان در مقابل عفت زدایی و تبلیغات گسترده دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در جامعه، بیش از گذشته پرداخته شود.

وی گفت: زنان شایستگی خود را با فعالیت در عرصه های مختلف به ویژه حوزه های مدیریتی و مجلس نشان داده اند./ایرنا