پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 



ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: پروژه های راهسازی مسیر ایلام - مهران قبل از اربعین تکمیل یا برای عبور اضطراری آماده می شوند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، عبدالله بهادری روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار مهران و بازدید از محور ایلام- مهران- پایانه مرزی گفت: تا چند روز آینده چهار کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام- مهران در محدوده روستای بانروشان با اجرای لایه دوم آسفالت به بهره برداری خواهد رسید و ۲ کیلومتر دیگر نیز بعد از تقاطع روستای چم آب نیز تا اربعین تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی افزود: پل کیلومتر ۵۶ منطقه کنجانچم در مسیر رفت این بزرگراه تکمیل و نقاط پر حادثه این منطقه حذف و ۲۰ کیلومتر از آسفالت بزرگراه ایلام - مهران نیز اصلاح و مورد روکش مجدد آسفالت قرار می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: تونل های در حال احداث و تکمیل محور ایلام مهران به علاوه مسیرهای ورودی و خروجی این تونل ها برای عبور اضطراری آماده خواهند شد و کار تکمیل این تونل ها( لاینینگ، زیرسازی، روسازی مسیر آنها، روشنایی و ...) بعد از ایام ترافیک اربعین ادامه خواهد یافت.

بهادری تاکید کرد: مسیر اصلی تقاطع غیر همسطح صالح آباد نیز تا اربعین سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل کامل این تقاطع تا پایان سال به انجام می رسد.

وی در خصوص ۶ بانده شدن مسیر مهران تا پایانه برکت گفت: عمده عملیات اجرایی ۶ بانده شدن این مسیر و افزودن یک مسیر برای عبور افراد پیاده به انجام رسیده و تلاش خواهد تا اربعین بتوانیم با افزودن ۲ باند به ۴ باند قبلی این مسیر( مهران - پایانه برکت) زمینه تسهیل تردد خودروهای عمومی و اتوبوس ها به این پایانه را تسهیل نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیر همسطح سه راهی امامزاده سید حسن و سه راهی آذر نیز در حال اجراست که با پرداخت خسارت و رفع معارضان محلی و تأمین اعتبار روند اجرای این تقاطع ها نیز به زودی تسریع می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group