پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 

 

ایلام - مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: این مجموعه ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سه ماه نخست امسال هزینه درمان به مراکز طرف قرارداد خود پرداخت کرده است.

نورالدین رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: طی سه ماه اول ۱۴۰۱ بیمه سلامت ماهانه بیش از ۸۰ میلیارد ریال هزینه به مراکز بهداشتی درمانی در بخش های دولتی و خصوصی پرداخت کرده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا نیز ۵۳۹ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۵ هزار و ۹۳۹ پرونده کرونا هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام یادآور شد: بابت هر پرونده کرونا ۳۳ میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

رحیمی تاکید کرد: ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت ایلام در قالب صندوق های کارکنان دولت، بیمه درمان ایرانیان، صندوق سایر اقشار، سلامت همگانی روستاییان و عشایر تحت پوشش این سازمان قرار دارند که ۲۲۳ هزار از این جمعیت روستاییان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند.

وی با بیان اینکه زمینه پرداخت رقم بسیار ناچیزی برای بیمه شدگان مهیا شده است، افزود: در بخش بیمه سلامت همگانی بیمه شدگان خدمات را بصورت ارجاع دریافت می کنند که این خدمات قبلا در سطح روستا بود اما هم اکنون به سطح شهر نیز تعمیم داده شده است.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام اضافه کرد: جهت ارائه خدمت به بیمه‌شدگان تحت‌ پوشش ۳۶۱ مرکز و موسسه بهداشتی درمانی طرف قرارداد این بیمه قرار دارند.

رحیمی با اعلام حمایت سازمان از بیماران خاص گفت: بیماران خاص از جمله هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی، ام اس و پیوند کلیه در مراکز خدمات درمانی دولتی به صورت رایگان درمان می شوند و از بیمه سلامت برخوردار و نیازی به نظام ارجاع ندارند و می توانند به مراکز دولتی و خصوصی مراجعه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تمام ساکنان و حاشیه نشینان شهر، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، زندانیان و افراد مجهول الهویه در حوزه حمایت از اقشار نیازمند و جهت رعایت عدالت در حوزه سلامت بصورت رایگان تحت پوشش این سازمان قرار دارند./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group