پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

 

 

 

ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت انتقال پیکر کوهنورد ایلامی با همکاری معاونت امور مجلس وزارت امور خارجه و تماس با سفیر ایران در قرقیزستان مقرر شد یک تیم کارشناسی حرفه‌ای از کشور قرقیزستان به محل اعزام و مقدمات انتقال پیکر کوهنورد ایلامی با سرعت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی علی اکبر بسطامی روز دوشنبه در دیدار با وزیر امور خارجه کشور بر لزوم به‌کارگیری پتانسیل و ظرفیت وزارت امور خارجه جهت انتقال هرچه سریع‌تر پیکر مرحوم عبدالسلام فیض‌اللهی کوهنورد ایلامی و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس به خاک میهن تاکید کرد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی شرکت‌های فعال در زمینه اعزام تیم‌های ورزشی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و اعزام سالانه چندین هزار نفر از قهرمانان و نام‌آوران کشور در زمینه‌های مختلف به خارج از مرزها، ساز و کار تنظیم قراردادها باید ساماندهی شود و حداکثر نظارت بر نحوه فعالیت آن‌ها اعمال شود.

بسطامی همچنین در این دیدار در تماس تلفنی با خرازی سفیر ایران در قرقیزستان خواستار پیگیری ویژه این مسئله در کشور قرقیزستان جهت انتقال هرچه سریعتر پیکر کوهنورد ایلامی به کشور شد که خرازی در خصوص پیگیری حقوقی و دیپلماسی این مسئله قول مساعدت ویژه داد.

در پایان این دیدار مقرر شد با استفاده از ظرفیت وزارت امور خارجه و پیگیری معاونت امور خارجه و معاون امور مجلس و هم‌چنین سفارت جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان پیکر پاک کوهنورد ایلامی در کمترین زمان ممکن وارد خاک کشور شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group