پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 

 

 

ایلام - مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام از نصب و راه اندازی ۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های این استان خبر داد.

هوشنگ نادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص تجهیز کلیه نانوایان استان به دستگاه کارتخوان نیز اظهار داشت: بر اساس بررسی ها و گزارش­ های آمده تاکنون نسبت به نصب و راه اندازی تعداد ۵۰۰ دستگاه کارتخوان در واحدهای نانوایی اقدام و لیست اطلاعات مابقی واحدها به بانک سپه جهت تهیه و نصب دستگاه کارتخوان تحویل شده که در چند روز آتی نسبت به تکمیل کلیه واحدها با دستگاه کارت خوان اقدام خواهد شد.

وی یادآور شد: مجموع واحدهای فعال نانوایی در سطح استان ایلام ۷۳۴ واحد است که کلیه اطلاعات مربوط به متصدیان از جمله آدرس واحد و میزان سهمیه در سامانه جامع بازرگانی دولتی ایران شناسایی و ثبت شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام افزود: همچنین نسبت به ارزیابی اطلاعات کلیه واحدها اقدام شده و بعضاً تعداد محدودی مغایرت آماری وجود داشته که نسبت به رفع مغایرت و اصلاح آن از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام شده است.

نادری با تشریح سامانه های هوشمند نظارت و بازرسی واحدهای خبازی ایلام تاکید کرد: طرح عملیاتی پایش و شناسایی کلیه واحدهای نانوایی توسط کمیته نظارت صورت پذیرفته و نسبت به جانمایی هر واحد نانوایی در سامانه نیز اقدام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به فوت تعدادی از متصدیان واحدهای نانوایی برابر قوانین نظام صنفی، اتحادیه نانوایان نسبت به معرفی ورثه متوفی اقدام و با هماهنگی کارگروه فرعی آرد و نان با تهیه مشخصات متصدی فعلی و مالک جواز کسب زمینه تغییر و اصلاح جواز کسب های فعلی فراهم شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام در خصوص تیم نظارت استان نیز گفت: جلسات کارگروه آرد و نان بصورت منظم تشکیل و بر اساس اطلاعات اخذ شده از تیم های بازرسی که بصورت هفتگی از کلیه واحدهای نانوایی بازدید می نمایند و نسبت به ارزیابی، تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی نانوایان و در صورت نیاز اصلاح رویه ها و امور اقدام لازم انجام می گیرد.

نادری اظهار داشت: این در حالی است که گزارش روزانه آرد و نان و بازرسی ها از نانوایی های استان نیز به صورت روزانه و مرتب به معاونت هماهنگی امور اقتصادی برای انعکاس به وزارت کشور ارسال
می­ شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح علاوه بر قطع دست دلالان از فروش و عرضه آرد خارج از شبکه وضعیت آرد و نان ساماندهی شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group