پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

 

 


ایلام - استاندار ایلام از افزایش ۱۵ برابری تردد زائران از مرز مهران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این آمار در سال گذشته از ۳۷ هزار و ۶۱۹ به بیش از ۵۶۱ هزار افزایش یافته است‌.

حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست شورای راهبری تصادفات استان با حضور رییس پلیس راه راهور فراجا کشور، با قدردانی از رییس پلیس راهور فراجا، فرمانده انتظامی استان و پلیس راه استان افزود: در نوروز امسال تمامی تیم های پلیس راه و انتظامی حضوری فعال داشتند و آمار تردد در محورهای مواصلاتی استان در مقایسه با سال گذشته بیش از ۳۴ درصد افزایش یافته است‌.

وی با بیان اینکه جای جای ایلام فعالیت عمرانی راهسازی و جاده ای در حال انجام و ایلام به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، گفت: این مهم نتیجه همگرایی و همدلی همه مسئولان استان است.

وی تصریح کرد: برای چهار خطه کردن مسیرهای منتهی به مهران همه ظرفیت ها پای کار آمده است و تلاش می شود که برای تسهیل در تردد زوار این مسیرها برای تردد زوار زیر بار ترافیکی برود.

اورژانس، پایگاه های امداد و هلال احمر در اربعین شبانه روزی در حالت آماده باش باشند

بهرام نیا با اشاره به این مطلب که بر اساس بررسی و گزارشات بخش اعظمی از تصادفات بین ساعت ۲۰ الی ۲۴ رخ می دهد، گفت: اورژانس ها، پایگاه های امداد، هلال احمر در این ساعات از شبانه روزی در حالت آماده باش کامل باشند.

وی بر رعایت تمامی الزامات در پروژه های راهسازی تاکید کرد و گفت: همه پروژه های راهسازی باید تمامی استانداردهای مهندسی در آنها رعایت شود که خروجی عملکرد این اقدامات منجر به افزایش ایمنی برای رانندگان و سرنشینان می شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رفع گره های ترافیکی در داخل شهرها در راستای حفظ حقوق شهروندی، یادآور شد: طبق گزارشات پلیس راهنمایی و رانندگی باید گره های ترافیکی برطرف شود و کسانی که سد معبر کردند در اسرع وقت به تخلفات آنان رسیدگی شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group