پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 

 



ایلام - استاندار ایلام گفت: بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه کشاورزی ورود و پس از تکمیل طرح ها، از بخش حقابه و دیگر بخش ها هزینه های خود را دریافت کنند.

حسن بهرام نیا شامگاه پنجشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: برای تکمیل پروژه های حوزه کشاورزی نظیر پمپاژها از ظرفیت های سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده شود که این شرکت های بخش خصوصی پس از تکمیل پمپاژها از بخش حقابه پمپاژها طی چندین سال می توانند هزینه های خود را دریافت کنند.

وی با تاکید بر این نکته که اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ما از ظرفیت های موجود به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. افزود: هیچ ناحیه صنعتی تعریف و کلنگ زنی نشود و تمامی اعتبارات این حوزه برای تکمیل و تجهیز نواحی صنعتی موجود هزینه شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه ۹ ناحیه صنعتی و ۸ شهرک صنعتی در ایلام فعال است، تاکید کرد: برای تکمیل پروژه های نیمه کاره باید از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی بهره گرفت.

بهرام نیا اضافه کرد: کلیه پروژه هایی که برای تکمیل نیازمند اعتبارات زیادی هستند، در قالب قرارداد ( BOT) بخش خصوصی برای تکمیل آنان وارد عمل شود و پس از دریافت هزینه ها به دستگاه مربوطه واگذار کند.

وی یادآور شد: تا تکمیل پروژه های قبلی هیچ پروژه جدیدی کلنگ زنی نشده و اعتبارات این حوزه صرف نواحی شود که نیازمند تکمیل زیرساخت هستند.

استاندار ایلام با اشاره به تصمیم کمیته اقدام استانداری ایلام، گفت: برای تسریع در تعیین تکلیف واحد های صنعتی، واحدهای صنعتی که بیش از ۲ سال از واگذاری زمین به آنان می گذرد اما همچنان بلاتکلیف هستند، ابطال و دوباره به ناحیه صنعتی واگذار و پس از آن به افراد دارای اهلیت سپرده شود.

بهرام نیا اضافه کرد: طبق تصمیم کمیته اقدام، آب و برق و گاز واحدهای صنعتی غیر فعال قطع می‌شود و مدیرعامل شهرک های صنعتی استان متولی اجرای این تصمیم از واحد حقوقی است.

وی تاکید کرد: نتایج فعالیت های کمیته اقدام در خصوص شهرک صنعتی در جلسه بعد ارائه شود.

وی همچنین خواستار رایزنی و فعالیت مدیران برای جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از مرکز شد و گفت: هنر مدیران این است که از وزارتخانه ها برای تکمیل پروژه ها اعتبار جذب کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group