پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

 

 

 

 

ایلام - جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: با توجه به گرمی هوا در مرز مهران پیش بینی می شود زائران اربعین حسینی (ع) ساعات پایانی روز را جهت عزیمت به عتبات عالیات انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد شرفی روز سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان ایلام در پایانه مرزی مهران که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: هیچ سالی به اندازه امسال در راستای تجهیز زیرساخت های اربعین تلاش نشده و این بواسطه تلاش های جهادی مسؤولان استانی در ایلام است.

وی افزود: پلیس بواسطه وظیفه خطیری که همان امنیت زائران در ایام اربعین است، نیازمند توجه بیشتر و اختصاص بودجه جهت تجهیز زیرساخت های اسکان کارکنان پلیس در پایانه های مرزی است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به دغدغه های پلیس برای ارائه خدمات انتظامی به زائران عتبات عالیات، تاکید کرد: لزوم تجهیز پارکینگ های مهران به تجهیزات روشنایی با توجه به حجم بالای ورودی خودروهای زائران به شهر مهران ضروری است.

سردار شرفی در ادامه استقرار تجهیزات کنترلی در پایانه ها را به منظور پایش و پیشگیری از ورود و خروج مواد مخدر لازم دانست و اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب پلیس به زائران می طلبد تمامی مقرهای پلیس از مبدأ تا مقصد مشکلی از لحاظ سیستم های سرمایشی نداشته باشند و این مهم مستلزم مساعدت ویژه دولت انقلابی است و انتظار می رود در اربعین سال جاری چنین مشکلی نداشته باشیم./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group