پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

 

ایلام - استاندار ایلام گفت: برای جلوگیری از هرگونه تخلف از مجموع ۷۰۰ نانوایی استان ۶۲۵ نانوایی به دستگاه ها کارتخوان مجهز شدند.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست تنظیم بازار استان اظهار داشت: مابقی ۷۵ نانوایی استان که مشکلاتی که در نقل و انتقال و دیگر مشکلات داشتند، قطع سهمیه شدند.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت نان در استان افزود: نظارت بر کیفیت نان همچنان استمرار داشته باشد و موضوع نظارت و ظاهر نانوایی ها نیز همچنان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام خواستار پیگیری تسهیلات کم بهره برای نانوایی ها شد و گفت: این مهم با جدیت توسط اداره کل غله استان پیگیری شود.

بهرام نیا خواستار شد به جای صادرات مازاد گندم، مازاد آرد استان به سایر استان های دیگر صادر شود تا شاهد افزایش رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

کلنگ زنی میدان میوه و تره بار شهر ایلام در هفته دولت

وی با تاکید بر تسریع در عملیات کلنگ زنی و ساخت و ساز میدان میوه و تره بار در شهر ایلام گفت: زمین متعلق به اداره کل راه و شهرسازی با توافق این اداره کل به شهرداری برای ایجاد میدان میوه و تره بار واگذار شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه خوشبختانه استان رتبه اول تورم را از دست داده است، گفت: هشت درصد از نرخ تورم استان نسبت به یک سال گذشته کاهش یافته است و استان ایلام بعد از چند سال متوالی که در رتبه اول تورم کشور بود طی یکسال گذشته به رده سوم رسید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group