ایلام -مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به خدمات قرض الحسنه ای کمیته امداد به نیازمندان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از هشت هزار نفر از نیازمندان و مددجویان استان از تسهیلات قرض الحسنه این نهاد برخوردار شده اند.

رضا طاهری روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمات قرض الحسنه یکی از اولویت ها و برنامه های مهم این نهاد بوده و هم اکنون در زمینه های گوناگون از جمله ایجاد اشتغال، تامین مسکن، خرید لوازم ضروری، خدمات درمانی و سایر نیازهای مردم، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می شود.

وی با عنوان اینکه در یک سال و نیم گذشته بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به این تعداد نیازمند متقاضی پرداخت شده است، افزود: از این میزان ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به بیش از یک هزار نفر ، ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و حمایتی به بیش از ۶ هزار نفر و ۱۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات مسکن به حدود هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تاکید کرد: از مجموع یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به نیازمندان ایلام در این مدت ۷۰۰ میلیارد ریال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد و حدود ۳۰۰ میلیارد ریال نیز از طریق هم افزایی با بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت پرداخت شده است.

طاهری با دعوت از مردم نیکوکار استان ایلام برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای مشارکت در پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان استان گفت: هم اکنون ۶۱ هزار نفر از مردم استان در این صندوق دارای حساب و سپرده هستند./ایرنا