ایلام - استاندار ایلام گفت: فعالیت دستگاه های زیرساختی نظیر آب و فاضلاب، برق و گاز برای کنگره اربعین منسجم و همه اکیپ های امدادی این دستگاه ها ساماندهی می شوند.

حسن بهرام نیا روز سه شنبه در کمیته زیرساخت اربعین در شهرستان مهران، افزود: اکیپ های امدادی آب و برق و گاز استان در مهران مستقر و در حالت آماده باش باشند.

وی افزود: ۳۰ اکیپ امداد آب و فاضلاب برای رفع مشکل شکستگی های لوله ها در مهران باید آماده فعالیت باشند ، ضمن قدردانی از فعالیت همه دستگاه ها، قصور از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست و خروجی کار بسیار برای ما مهم است.

استاندار ایلام ادامه داد: اکیپ های اداره برق باید نیز در حالت آماده باش هستند و در صورت وقوع مشکل باید بصورت جدی وارد عمل شوند و اگر چنانچه تعداد اکیپ ها و نیروهای حوادث و اتفاقات برق کم باشد از استان های معین کمک خواهیم گرفت.

بهرام نیا از اعلام آمادگی اکیپ های امداد گاز استان در مهران خبر داد و گفت: در صورت نشتی گاز در هر منطقه از مهران این نیروها بلافاصله فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به احتمال وقوع مشکلات در حوزه مخابرات در مهران یادآور شد: نیروهای مخابرات نیز بصورت شبانه روزی فعالیت خود در مهران آغاز کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: دستگاه های آبسردکن شهرستان مهران باید روزانه بررسی و گزارش در این راستا ارایه شود.

 

زائران با خودروهای شخصی به ایلام بیایند

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زوار با خودروهایی شخصی به مهران بیایند، گفت: هنوز امکان پارک برای بیش از ۵۰ هزار خودرو دیگر در مهران وجود دارد.

وی تصریح کرد: در مجموع ظرفیت پارک برای ۷۰ هزار خودرو فراهم شده که تاکنون حدود ۲۰ درصد این ظرفیت تکمیل شده است و ظرفیت پارک برای ۵۰ هزار خودرو دیگر وجود دارد.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در فعالیت نیروهای خدمات شهری شهرداری ها در تنظیفات شهر مهران و پایانه، گفت: مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری ایلام و شهردار مهران با جدیت این موضوع را پیگیری و بصورت روزانه گزارش ارایه کنند./ایرنا