ایلام _ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: همزمان با طرح امداد و نجات اربعین حسینی ۲۸ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای ارتباطی این استان دایر شده است.

غلامرضا علی محمدی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: این پایگاه ها شامل ۱۲ پایگاه ثابت و ۱۶ پایگاه موقت در محورهای ارتباطی استان به منظور ارائه خدمات امدادی در مسیر تردد زائران اربعین مشغول فعالیت هستند.

به گفته وی، همچنین ٢ تیم امدادی خواهران و ۵ تیم امدادی موتوری جهت امدادرسانی مسیر تردد زائران در پایانه مرزی مهران مستقر شده اند.

مدیرعامل هلال احمر ایلام ارائه خدمات شبانه روزی به زائران در مرکز درمان سرپایی و بستری موقت جمعیت هلال احمر استان در پایانه مرزی مهران با ظرفیت ۵۲ تخت بستری برای خواهران و برادران با حضور پزشکان و درمانگران داوطلب را از دیگر خدمات این‌ جمعیت یه زائران برشمرد.

به گفته‌ علی محمدی، طرح خادمین داوطلب جهت ارائه ویلچر به زائران سالمند، ایستگاه تعمیرات البسه و ارائه خدمات رایگان خیاطی، شستشوی لباس زائران، ایجاد فضای دوستدار کودک و سایر خدمات داوطلبانه در پایانه مرزی مهران نیز توسط هلال احمر انجام‌می شود./ایرنا