ایلام - جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: افتخار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تقدیم ۱۳ هزار شهید گلگون کفن برای حفظ امنیت کشور است.

سردار محمد شرفی روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید رضا شریفی در شهرستان ابدانان اظهار کرد: شهید شریفی مدافع وطن و امنیت کشور یک الگو ی اسوه و به یاد ماندنی است که در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی پا گذاشت و به ۱۳ هزار شهید همسنگرش پیوست.

وی با تبریک شهادت شهید شریفی افزود: این شهید مدافع وطن و امنیت در یک خانواده مذهبی و انقلابی بزرگ شد و در همان اول جوانی آرزوی خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران در پاک‌ترین سازمان یعنی مرزبانی را داشت و بهترین عملکرد درخشان را در این سازمان انقلابی از خود نشان داد.

جانشین هماهنگ کننده فراجا اضافه کرد: این الگوی و اسوه ایثار و فداکاری در راه امنیت ایران عزیز اولین و آخرین شهید جمهوری اسلامی ایران نیست ، چراکه نیروی انتظامی تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۳۲ هزار جانباز را با افتخار تقدیم این انقلاب کرده است.

سردار شرفی ادامه داد: نیروی انتظامی این رسالت را تا آخر طی می کند و به همه کسانی که قانون را دور می زنند و آماده نیستند به حریم خود اکتفا کنند با قاطعیت و بخاطر حفظ امنیت برخورد می شود.

وی یادآور شد: سازمان انتظامی یک سازمان پاسخگو ، مسولیت گرا و دارای ماهیت امنیتی و حافظ نظم و امنیت و ناموس مردم است و برای انجام ماموریت و حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت متوقف نمی شود و تا آخرین قطره خون نسبت به تعهدات سازمانی خود و انقلاب پایبند است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: ما در نیروی انتظامی پایبند حفظ امنیت، آرامش، مقابله با تمامی اشرار و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم هستیم.

سردار شرفی با بیان اینکه شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود، اضافه کرد: افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند.

وی رزم بی امان مرزبانان عزیز را ستود و بیان کرد: شهادت، پاداشی نیکو برای دلاورانی‌ است که عمری در دفاع از دین و میهن از پای ننشستند و در این راه، جان خویش را نثار کردند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار ایران اسلامی را مدیون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، گفت: شهدا برای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه تعلقات دنیوی پشت پا زدند و هر آنچه را داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

به گزارش ایرنا، شهید رضا شریفی در تاریخ ۲۴ شهریور امسال در حین پایش نوار مرزی در بانه به شهادت رسید./ایرنا