پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

 

 

 

 

ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: تقویت آنتن تلفن همراه و امکان ایجاد ارتباط بدون قطع و وصل شدن با توجه به طولانی بودن تونل اربعین شهرستان ایوان ضروری است و باید انجام شود.

سید زاهدین چشمه‌خاور روز یکشنبه در نشست شورای راهبردی تصادفات و کمیسیون ایمنی راه‌های استان ایلام با بیان اینکه آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهشی بوده است، بیان کرد: باید از هم اکنون به دنبال ایجاد ارتباط مناسب و بدون قطع و وصل در تونل بزرگ اربعین شهرستان ایوان باشیم تا دچار حادثه ناگواری در داخل این تونل نباشیم.

وی با اشاره به اقدمات انجام شده این اداره کل در رفع نقاط حادثه‌خیز استان، اظهار داشت: رفع ۲۶ نقطه حادثه‌خیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در دست اقدام بوده و تاکنون ۲۵ نقطه نیز با اقدامات زودبازده اصلاح شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از نصب ۱۱ دستگاه دوربین نظارتی ثابت در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: سه مورد از این دوربین‌ها مشکل تامین برق دارند که از شرکت توزیع نیروی برق استان می‌خواهیم در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنند.

چشمه‌خاور ادامه داد: نقاط ساختاری محور ارتباطی ایلام - حمیل(تنگه قیر) با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان احصا و به شرکت زیرساخت واگذار خواهد شد.

وی با گرامیداشت ۳۰ آبان ماه روز یادمان قربانیان سوانح ترافیکی تاکید کرد: هدف از نام‌گذاری این روز، حساس کردن افکار عمومی در خصوص آمار تصادفات جاده‌ای با توجه آمار تصادفات در کشور و لزوم آگاهی‌بخشی در زمینه ایمنی برای کاهش این تصادفات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: برگزاری مراسم این روز نه تنها ادای وظیفه‌ای انسانی و اخلاقی در قبال گروهی مظلوم و رنجدیده از شهروندان جامعه است بلکه هشداری پیشگیرانه است به همه کسانی که به نوعی در جاده‌ها تردد می‌کنند و بعضا از عواقب رفتارهای پرخطر خود آگاه نیستند.

چشمه‌خاور اضافه کرد: انجام مصاحبه خبری جهت فرهنگ‌سازی ایمنی جاده‌ای، حضور در منازل آسیب‌دیدگان تصادفات، برگزاری روز یادبود، تهیه و نصب لوگوی روز یادمان در سطح شبکه راه‌ها، پایانه‌ها و فضای مجازی و استفاده از پایانه‌های بار و مسافر برای تبلیغ هفته از جمله برنامه‌های این ایام در استان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group