پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

 

 

ایلام - معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ۱۰۰ مصوبه در سفر اول رییس جمهور به استان مصوب شد که بعد ۴۰ مصوبه به آن اضافه شده است، گفت: ۷۰ درصد پروژه های سفر رئیس جمهور به ایلام اجرایی شده اند.

محسن منصوری روز پنجشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: بیش از یک هزار میلیارد تومان از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه برای تحقق مصوبه های سفر ریاست جمهوری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها، اعتبارات به پروژه ها تزریق می شود، افزود: مصوبات و تحقق وعده ها، جزء اولویت‌های دولت است چرا که خیلی از پروژه ها پیشران توسعه هستند.

معاون اجرایی رئیس جمهور یادآور شد: در سفر دوم رییس جمهور، پروژه های اقتصادی مردم محور در اولویت قرار می گیرد چرا که به اعتقاد دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت مردم باعث پیشرفت کارها می شود.

منصوری با بیان اینکه تزریق اعتبار و امید به مردم بزرگترین از اهداف مهم دولت است، ادامه داد: مردم سرمایه اصلی دولت هستند در همه حوزه ها اتکای دولت به مردم است.

وی با بیان اینکه مردم متعهد، ولایی و شهیدپرور ایلام به گردن انقلاب و نظام حق و دین بزرگی دارند، افزود: این استان نسبت به جمعیت بالاترین شهدای کشور را تقدیم انقلاب کرده و دولتمردان باید در عمل مشکلات این استان را بر طرف کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور به موضوع اغتشاشات اشاره کرد و ادامه داد: در حوادث اخیر، ایلام جزء استان های بود که کمترین مشکل را داشت، این مساله نشان از نجابت مردم و علاقه و وفاداری آنها به نظام و انقلاب دارد.

وی میزان اعتبارات سفر برای بخش های عمرانی و تسهیلاتی را چهار هزار و ۸۷۰ ذکر کرد و گفت: دولت گام محکمی برای تحقق مصوبه ها برداشت و تاکنون ۷۰ درصد مصوبه ها تحقق یافته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group