پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

 

ایلام - معاون اجرایی رییس جمهور گفت: استان ایلام در سفر نخست رییس‌جمهوری ۱۴۲ مصوبه داشت که ۲۷۹ طرح آن معادل ۸۶ درصد اجرا شده یا در حال اجراست و ۱۰۹ پروژه به طور کامل اجرایی و ۱۴ درصد نیز در دست پیگیری و یا عملیاتی نشده است.

محسن منصوری روز پنجشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام با بیان اینکه وظیفه دولت پشتیبانی از طرح هاست، اظهار داشت: دور اول سفر ریاست جمهوری چهار هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان مصوبه شامل عمرانی، تسهیلاتی و اعتباری دیده شد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای مصوبه های دور اول سفر ریاست جمهوری توسط سازمان برنامه و بودجه محقق شده است، افزود: چهار هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش عمرانی و تسهیلات مصوب شد که یک هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان آن تسهیلات و یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز تعهد نهادها است.

منصوری ادامه داد: عملیاتی کردن پروژه های سفر ریاست جمهوری باید پیگیری شود و در ارائه آمار، داده ها و گزارش وضعیت پروژه ها بر اساس راستی ازمایی و حقیقی باشد.

استاندار ایلام هم گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های اربعین هزینه شد و مسیر چهار بانده ایلام - مهران به زبر بار ترافیک رفت.

حسن بهرام نیا افزود: عملیات پیگیری و تکمیل طرح های اربعین تعطیل نیست و فرایند تکمیل پروژه های زیرساختی اربعین با شتاب بیشتری در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ۳۵۵ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان ایلام برای حوزه راه اخذ شده و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز مربوط به نهادهایی چون بنیاد مستضعفان است.

حضور در مزار شهدای گمنام، بازدید از طرح های نیمه تمام و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از برنامه های معاون اجرایی رییس جمهور به استان ایلام است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group