پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

ایلام - مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: ۱۰۰ درصد ادارات اجرایی و بخش کشاورزی استان به کنتورهای هوشمند برق تجهیز شده اند.

ولی الله ناصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: هوشمندسازی کنتورها یک برنامه اولویت دار در وزارت نیرو است و در طول یکسال گذشته شاهد تحول بزرگی در این حوزه بودیم.

وی افزود: کنتورهای هوشمند مصارف انرژی و اطلاعات منظمی را از میزان مصرف هر ۱۵ دقیقه یکبار به شکل برخط ارسال و از این طریق مشترکان مورد پایش قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام با اشاره به اینکه تاکنون پنج هزار کنتور هوشمند در استان واگذار شده است، تاکید کرد: اولویت واگذاری این کنتورها در شرایط کنونی با ادارات اجرایی است که به صورت ۱۰۰ درصدی به اتمام رسیده اند، مشترکان حوزه کشاورزی نیز بطور کامل از این کنتورها استفاده می کنند و در بخش صنایع بزرگ نیز با نصب کنتورهای هوشمند میزان مصرف بطور دقیق و مستمر مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرد.

ناصری یادآور شد: اجرای این پروژه در حوزه مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف نیز در دستور کار است که در پیک بار ۱۴۰۱ تعدادی از این کنتورهای هوشمند در بخش خانگی و تجاری مورد استفاده قرار گرفت و مطالعات لازم روی این بخش نیز صورت گرفت.

وی ادامه داد: اضافه شدن ۳۰ هزار کنتور هوشمند نیز در آینده نزدیک برای بخش خانگی و تجاری استان ایلام در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: ۸۰ درصد مشترکان خانگی این شرکت در استان تابستان امسال و در پیک بار همکاری بسیار خوبی در مصرف بهینه داشته و زیر الگوی تعیین شده مصرف کردند.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت ۲۵۰ هزار مشترک برق دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group