پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

سایت ویرا- اخیرا دو تن از مدیران استانی در سطح فضای مجازی اظهارنظرهایی داشته‌اند که ویرا را بر ان داشت نقبی بزند و امید است طرف هیچکدام را نگرفته باشد.

تلخند- سایت خبری ویرا-  آقای رئیس جمهور می‌دانید که مردم مثل دوران نخستین از بس پول خرید قفل فرمون ندارند " گُرز " میزارن تو ماشین برای نزاع و اگر آمار سرقت از خودرو بشدت بالا رفته و در بین ۱۰ جرم اول کشور در صدر است شاید دلیلش همین نداشتن پول خرید قفل فرمون و نصب دزدگیر باشد.

ويرا - بیست و ششم تیرماه سایت خبری ویرا خبری را با این تیتر" یکی از شهرداران جنوب استان ایلام متواری است" روی خروجی خود قرار داد که با عکس‌العمل‌های اعضای شورای شهر و بخشدار موسیان مواجه شد و آن را قویاً تکذیب کردند.

 
✍ویرا - دکتر سارا فلاحی نماینده  استان ایلام در مجلس- کرونا جان و امنیت روانی مردم استان ایلام را با خطر جدی مواجه کرده است و  مدیریت این بحران فوری ترین نیاز مردم است.

سایت ویرا- با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی در مجلس شورای اسلامی که استانداران نیز شامل این قانون می‌شوند به نظر می‌رسد پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی  و شورای نگهبان تعدادی از استانداران، معاونین استانداران و مدیران دولت تدبیر و امید جای خود را به افراد جوانتر می‌دهند.

سایت ویرا دکتر رضا ولی زاده- ما که در ایران هستیم بالاخره در یکی از تقسیم بندی های قدیم و جدید قرار می گیرییم.
یا ایرانی یا مسلمان یا وطن پرست یا معتقد به ادیان دیگر و یا بی دین ولی آزاده و با اخلاق یا لوطی و با مرام یا به قول امروزی ها کشته رفاقت، کسی دوستمون دارد یا کسی را دوست داریم یا از مرگ بیزاریم  و .....

 سایت ویرا- در حالی که قاسم سلیمانی دشتکی در بدو ورود به استان ایلام خبر پایان کار نیروهای خارج از کادر استانداری(وزارت کشور) بویژه معلمان و آموزش و پرورشی‌ها از استانداری ایلام را با حدت و شدت اعلام کرد اما طولی نکشید

 
🔹سایت ویرا - قصد داشتم راجع به امیدافرینی و نقشی که رسانه‌ها در این شرایط سیاه و غبارآلود می‌توانند ایفا کنند یادداشتی منتشر کنم اما وقتی سخنان یکی از متخصصان داخلی استان را شنیدم و از وقوع یک فاجعه‌ی انسانی در ایلام خبر داد ناامید شدم.

جواد قیصریان فرد کارشناس صنایع پتروشیمی ويرا- سرمایه گذاری در کشور ما به طور کلی در حوزه هایی که مزیت نسبی بالاتری نسبت به دیگر حوزه ها دارند اتفاق می افتد و هم اکنون این مزیت در استان ایلام در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بیشتر از سایر بخش هاست.

تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group